Děvčátko z černé země
Sociální drama ověnčené dvěma cenami z MFF v Benátkách 2007 podává vyhrocený pohled na absurdní sociální situaci v jihokorejském hornickém městečku. Otec dvou dětí nemůže kvůli zánětu plic pokračovat v hornické obživě, ale pro nedostatek zdravotních komplikací mu nevzniká nárok na důchod.
V jihokorejském hornickém městečku se každý musí pořádně ohánět, aby se uživil, nebo potřebuje získat od lékaře správnou diagnózu, která zajistí zaplacení léčení a přestěhování do lepšího bytu. Otec dvou dětí se nachází přesně mezi uvedenými kategoriemi. Zánět plic mu nedovoluje pokračovat v hornické obživě, ale pro nedostatek zdravotních komplikací mu nevzniká nárok na důchod. V epizodách, jejichž středobodem jsou dvě horníkovy děti, malá holčička a její starší retardovaný bratr, jsou vidět různé aspekty života v chudém kraji zahaleném do zimního šera. Působivá kamera klade důraz na sepětí postav s jejich prostředím a vytváří tím podmanivé obrazy truchlivých osudů v bezútěšném kraji. Kritiku absurdní sociální politiky snímek umocňuje pohledem na vyhrocenou rodinnou situaci, kdy zodpovědnost za osud členů rodiny přebírá malá dívenka. Film získal dvě ocenění na MFF v Benátkách 2007.