Iniciační cesta usedlého Američana australskou divočinou po stopách obřího krvežíznivého kance vede za hranici šílenství a k samé podstatě tělesnosti. Fenomenální psychedelicky pojatý horor o souboji civilizace a bestiality přináší nezapomenutelný fyzický zážitek.
Americká reportérka přijíždí do australské divočiny pořídit záznam na téma ochrany zvířat. Setká se však s nepochopením ze strany místních obhroublých buranů, kteří tuze rádi jezdí na lov divoké zvěře. Poté, co žena záhadně zmizí, ji jede do Austrálie hledat její manžel. Pouť po stopách obřího krvelačného kance se pro civilizací otupeného muže stane iniciačním sestupem k samé podstatě tělesnosti. Konfrontace městských postav s divočinou probíhá formou utrpení a potřeby přežít v nehostinné pustině, kde číhá nebezpečí nejen od zdejších degenerovaných obyvatel, ale také ze strany přírody. Jeden z tělesně nejintenzivnějších snímků žánrové kinematografie se ve vrcholných fázích rozpadá na psychedelické vize. Při scénách útoků titulního monstra rozkládá čas i prostor rapidmontáž. To vše pomáhá utvářet sugestivní dojem šílenství a bestiality, které jsou zastřešujícími principy tohoto vyprávění.