Uhrančivý celovečerní dokument mapující australskou produkci brakových filmů dává prostor především vzpomínkám desítek herců, hereček, režisérů a producentů. Z jejich anekdot a šťavnatých ukázek ze zmiňovaných snímků se skládá obraz ojedinělého tvůrčího období, vyžívajícího se v nahotě, akci a děsu.
Roku 1971 byl v Austrálii zaveden věkově odstupňovaný systém přístupnosti filmů. V tom momentu se začala psát divoká a neuvěřitelná historie tamní béčkové žánrové produkce orientované na dospělé publikum. V následujících letech tak byla kinematografie obohacena nejen o mezinárodně proslulou sérii Šílený Max (Mad Max), ale také o desítky dalších akčních snímků, fantaskních hororů, lechtivých komedií, nekorektních burlesek i exploatačních filmů. Celovečerní dokument Kam se hrabe Hollywood odhaluje zákulisí i dobový kontext této kritikou a odbornou literaturou přehlížené produkce. Tematicky zaměřené kapitoly dávají prostor výživným ukázkám z citovaných filmů, ale především celé řadě herců, hereček, režisérů a producentů. V jejich vzpomínkách ožívá doba plná maximálního tvůrčího odhodlání, radosti z provokace a také ochoty riskovat peníze, dobrou pověst i vlastní život pro několik spektakulárních záběrů.