Britsko-německý film polského rodáka Jerzyho Skolimowského je příběhem milostné iniciace a zároveň esteticky vytříbeným portrétem Londýna počátku sedmdesátých let. Patnáctiletý Mike propadá kouzlu krásné Susan. Jejich vztah se postupně mění v obsesi, která je dovede k tragickému konci.
Patnáctiletý Mike získá práci v londýnských lázních, kde okamžitě propadá kouzlu starší a zkušenější kolegyně Susan. Ta jeho náklonnost opětuje, částečně z radosti z kruté hry, zčásti proto, že jí Mike připomíná ztracenou nevinnost. Nezkušený chlapec ale tuto hru hrát neumí a jeho neschopnost naplnit své touhy v reálném životě postupně přeměňuje Susan ve snový objekt, v neuchopitelný obraz sexuální bohyně, pro nějž je schopen udělat cokoli… Posedlý mladou ženou sleduje každý její krok a spolu s ním tak divák odhaluje zákoutí snobských hudebních podniků, koktejlových barů a laciných nočních klubů britské metropole. Syrový a přitom esteticky vytříbený obraz Londýna začátku sedmdesátých let společně s výbornými hereckými výkony obou hlavních představitelů a hudbou Cata Stevense, složenou speciálně pro film, dělají ze snímku jeden z neprávem opomíjených klenotů britské exploatační kinematografie.