Ať jsou naše dny prozářené
Nejnovější snímek jedné z nejvýraznějších postav v žánru krátkých dokumentárních filmů Jeana-Gabriela Périota nás zavede před vězeňskou zeď ve francouzském Orléansu a přiblíží nám průběh netradičního koncertu tamních vězňů, jejichž tklivé písně si díky reproduktorům mohli vychutnat i náhodní kolemjdoucí.
28. května 2011 se ve městě Orléans uskutečnil velmi netradiční koncert. Před zdí místní věznice byly umístěny reproduktory, které živě přenášely písně procítěně zpívané tamními vězni. Na místě koncertu nechyběla naštěstí ani jedna z nejvýraznějších postav v žánru krátkých dokumentárních filmů, oceňovaný francouzský režisér Jean-Gabriel Périot, který se ve svém působivém snímku zaměřil na to, jakým způsobem tklivé vězeňské balady prožívali náhodní diváci. Z jedné strany zdi slyšíme naléhavé hlasy, na té druhé pak vidíme výmluvné emoce ve tvářích kolemjdoucích.