Malé mužstvo
Zábavně poskládaný snímek s hudbou Devendry Banharta či kapely Edward Sharpe and the Magnetic Zeros nám představí smíšený fotbalový tým sedmiletých nadšenců, jehož členové a členky i přes neustálé prohry a neschopnost vstřelit gól neztrácí radost ze hry s kulatým nesmyslem.