Muž a žena utíkající před drtivou životní realitou se náhodně setkávají v ulicích Phnompenhu a společně se snaží nalézt klid v rozvrácené zemi zahalené děsivým stínem odkazu nedávné kambodžské minulosti. Film na pomezí noční můry a antropologického pojednání dokáže i skrze minimum výrazových prostředků mimořádně silně rezonovat.
Phirun a Sovanna jsou dva cizinci, které dohromady svedla náhoda a úsilí uniknout z přízračné a trpké reality současné Kambodže. Obě spřízněné duše v sobě naleznou oporu a společně se vydávají na cestu pryč z hlavního města Phnompenhu, v němž bují společenský úpadek a lidská agrese. Dvojice snažící se uniknout začarovanému koloběhu násilí a zla se však ani cestou na venkov nedokáže odpoutat od všudypřítomného zmaru. Naopak i oni sami musí v zájmu svého úniku z civilizačního pekla mnohé obětovat. Díky malému štábu, absenci pevného scénáře a značné míře improvizace nabízí bytostně zneklidňující snímek nadmíru autentický zážitek, jehož působivost dotváří i uhrančivý zvukový mix a esteticky promyšlený, přesto však až dokumentárně působící obraz. Na pozadí neobvyklé love story se tvůrcům daří vykreslit vykolejený svět, stále se potácející v odkazu tragické minulosti země, z něhož se nelze zcela vyvázat.