Sedmnáctiletá B’ella žije se svou rodinou v Chazundě, předměstské čtvrti města Blantyre v Malawi. Stejně jako ostatní dívky jejího věku řeší problémy se spolužáky, první lásku i vlastní budoucnost. Režisér natočil snímek v improvizovaných podmínkách a převážně s neherci, jejichž bezprostřední herectví dodává filmu obrovskou svěžest a energii.
B’ella je sedmnáctiletá dívka, žijící se svou rodinou v Chazundě, předměstské čtvrti města Blantyre v Malawi. Stejně jako ostatní dívky jejího věku řeší problémy se spolužáky, první lásku i vlastní budoucnost. Debutující režisér sleduje B’ellinu upřímnou snahu dospět a zorientovat se ve vlastním životě. Hlavní vyprávěcí linii doplňuje několik vedlejších příběhů, které zobrazují a reflektují témata aktuální pro danou zemi – pomalou ztrátu tradičních hodnot, stigma, které provází HIV nemocné –, ale také ta, se kterými se setkáváme na celém světě – vztahy v rodině či školní šikanu. Režisér natočil snímek v improvizovaných podmínkách a převážně s neherci, jejichž bezprostřední projev dodává snímku obrovskou svěžest a energii. Hrané pasáže se střídají s dokumentárně laděnými a společně vytváří poutavou a zajímavou zprávu o životě obyčejných lidí v pro nás vzdálené zemi.