Charlieho země
Charlie je jedním z aboridžinských obyvatel žijících v Austrálii. Opustil tradiční život svých předků, ale nikdy nedokázal přijmout hodnoty, jež mu diktuje koloniální společnost bílých přistěhovalců. Poutavý pohled na člověka snažícího se nalézt svou přirozenost uprostřed střetu dvou kultur se vyznačuje mimořádným hereckým výkonem ústředního představitele.
Severní cíp australského kontinentu je domovem pro komunitu původních aboridžinských obyvatel. Jedním z nich je i Charlie, který se marně snaží nalézt rovnováhu a zázemí v novém společenském uspořádání vládnoucí třídy bílých přistěhovalců. Ti si nárokují zdejší půdu a vynucují dovezené zákony a normy, jež mají pramálo společného s respektem k tradicím původních obyvatel a s jejich přirozeností. Charlieho touha přijmout atraktivní životní styl přistěhovalců brzy naráží na kulturní nepochopení a normativní zákony, jež původním obyvatelům navyklým na organický život v přírodě nedávají smysl. Jeho odchod zpět do divočiny však ukazuje, že pro opětovné nalezení cesty ke svobodnému a tradičnímu životu lovce může být také již pozdě. V citlivě a s porozuměním natočené úvaze o vlivech kolonialismu exceluje se svým autentickým hereckým projevem David Gulpilil, jehož mohou diváci znát z filmu Nicolase Roega Walkabout (1971).