Mladý manželský pár byl zasažen radiací během havárie v japonské jaderné elektrárně Fukušima. Dívka je těhotná a spolu s manželem řeší dilema, zda si dítě ponechat. Předpoklad, že bude postižené, je reálný a u obou postupně propuká šílenství. Film na aktuální téma natočil známý korejský režisér Kim Ki-duk.
Během havárie v japonské jaderné elektrárně Fukušima byl mladý manželský pár zasažen radiací a následně evakuován do Tokia. Dívka Miki však byla v momentě výbuchu těhotná a je navštěvována vládním zmocněncem, který jí nabízí provést potrat, aby se vše ututlalo. Ohrožení dítěte vede Miki i jejího manžela Sabua k řešení dilematu, zda si dítě ponechat, nebo potrat podstoupit. Předpoklad, že dítě bude postižené, je velmi reálný, a u obou postupně propuká paranoia i částečné šílenství. Každý z nich se rozhodne danou situaci řešit po svém a film i přes velmi vypjatou atmosféru a naturalistické scény nabízí ve finále zajímavé a originální řešení. Syrový snímek s velmi aktuálním tématem, natočený na ruční kameru, vytvořil známý korejský režisér a festivalový veterán Kim Ki-duk. Jeho film netají angažovanost a varovnou rovinu. Ilustruje ji na osudu pouhých dvou jedinců a jejich bezvýchodné, až klaustrofobní situace a rozhodně nenechá diváka chladným.