Vajíčková lady
Aina rozbije každý den vlastnoručně 20 000 vajec, ze kterých pak v pekárně vyrobí těsto na oblíbené moučníky. Kdysi si Aina užívala: z vysoké školy zběhla za svým milým, ráda tančila, a nakonec si našla hodného muže. Dnes půjčuje sousedům peníze do další výplaty. Žije sama. Nad vejci uvažuje nejen o minulosti, ale i ztracených možnostech, příštích nadějích a současném stavu vlastního štěstí.