Spojnici mezi absurdními situacemi a vhledy do bizarních osudů četných postav obstarává hrdinka Pepa, která usilovně shání svého přelétavého milence. Film se úspěšně vydává za ztřeštěnou komedii, ale ženy ve filmu spojuje i něco jiného – citové strádání a osamělost.
Hned první dílo, kterým Pedro Almodóvar vyvolal rozruch ve filmovém světě, nese všechny znaky jeho originálního talentu. Ukazuje na zálibu v příbězích vystavěných na situacích, v nichž se s dravou a zároveň rafinovanou neomaleností mísí už napohled zcela nesourodé prvky. Zápletka hodná telenovely s rysy dramatu, groteskní nadsázka, kumulace bizarností a provokací s hlubší citovostí a závažnými podtexty. Režisér pohrdá uměřeností také ve stylové rovině, vypráví v překotném tempu, šokuje nečekanými střihy a pohledy, pohyby kamery, hereckým obsazením i vedením svých herců. Tady zoufalou Pepu opustí milenec a ona ho dva dny úporně shání, aby mu sdělila, že je těhotná. Zdá se, že je to málo na celovečerní film, jenže do tohoto rámce je pro Almodóvara charakteristicky vsazeno mnoho dalších postav a překvapivě spletených a sarkasticky pointovaných situací, které se nevěnují jen klamaným ženám a sobeckým mužům, ale absurdním modelům vztahů vůbec.