Eldorádo
Každá doba a místo mají vlastní vysněné krajiny. Zde je mytickým Eldorádem důl. Tambekovo dílo není pouhým záznamem hornického života, ale vykreslením obrazu odloučeného světa daleko od reality, vytvářejícím jednotný prostor mezi skutečností a snem.
Každá doba a místo mají vlastní vysněné krajiny, kde na člověka čekají příležitosti a prosperita. Zde je mytickým Eldorádem důl. Dokument zachycuje každodenní práci a odpočinek horníků a jejich představy o kýženém bohatství a budoucnosti. Tambekovo dílo není pouhým záznamem jejich života, ale vykreslením obrazu odloučeného světa daleko od reality. Snímek je plný lidských portrétů, bohatých vizuálních detailů a rozmanitých krajin, vytvářejících jednotný prostor mezi skutečností a snem.