Skunk
Krátký film Annie Silversteinové o dívce, jejím psovi a jednom setkání u tůňky vyniká intimním propojením s texaským prostředím a palčivou autenticitou. Autorka film natočila během svých studií na Texaské univerzitě v Austinu. Snímek získal první cenu sekce Cinéfondation na festivalu v Cannes.