Chata
Dobře situovaný psycholog Richard se rozvádí a ze zkrachovalého manželství mu zůstávají dvě děti. Jeho nová žena, krásná a mladá Grace, bývala jeho pacientkou. A také členkou sebevražedné křesťanské sekty, ze které unikla jen zázrakem. Richardův pokus sblížit děti a novou partnerku během rodinného víkendu v horách působí zpočátku jako dobrý nápad, když však Richard nečekaně odjíždí za prací, zůstává Grace uprostřed zasněžené krajiny sama s dětmi. A také se vzpomínkami na znepokojivou minulost. Psychologické drama, elegantně nasnímané Lanthimosovým dvorním kameramanem Thimiosem Bakatakisem, je důmyslně zinscenovanou hrou o hranicích mezi realitou, vzpomínkami a šílenstvím.