Reminiscences
Are Czechs happy? What are their ideals? What are their values? And their relationships? Are they interested in politics? These and similar questions were posed by director Ivan Vojnár as he approached passers-by and selected individuals in Prague in March 2006. The result is a highly concentrated and, in places, perhaps surprising report on the state of contemporary Czech society.