Just Between Us
Aging but still charismatic Nikola, played by the captivating Miki Manojlović, likes to share his bed with a number of women. But should he be punished for lying to his wife, or for mistreating his lover? A comically outspoken film about complex issues in contemporary society or: slow sperm are always good for a laugh.