This explosively colorful, pop-art spectacle takes place in the near future, when war has been abolished and excess aggression is vented through participation in a game of killers and victims organized by the Ministry of the Hunt. Marcello Mastroianni and Ursula Andress star in an extravagant precursor to Battle Royal and The Hunger Games.