Symptoms
Ewa has left her husband. She asks his friend to check up on him in the middle of the night. While she waits in the car, the two friends discuss why the marriage ended. Tomasz Wiński’s graduation film from Prague’s FAMU won Best Film, Direction and Editing at Famufest 2010.