DK
A builder who preferred to demolish. A timid eccentric, a cold-blooded alarmist, an ascetic hedonist, and a benevolent usurper. An inventor of life. Collage as method, fragments of memory, the quest for identity, the "ich” form. A feature-length documentary about the life and death of radical architect David Kopecký.