The Newcomer
This brilliant film, which centres on the kidnapping of a small boy, is an unclassifiable mix of thriller, crazy comedy, drama and crossword puzzle, involving all sorts of characters. The compact script drives the plot forward with incredible force and, while it never offers more than carefully measured doses of information, it still soon manages to entirely engulf the audience.