Poslední podzim
Pakliže má náš svět okraj, jistě bude nadohled od Islandu. Na nejzazší výspě tamní krajiny, za níž se rozprostírá už jen nehostinný arktický oceán, leží farma Úlfara a jeho ženy. Letos na podzim naposledy přivítají vnoučata z města, aby společně zahnali ovce zpátky z hor. Až hmatatelný film-textura o opouštění místa, kde se mlhy usilovně tisknou k ocelové hladině moře, přesto mezi sebe občas vpustí člověka.