Golem: The Petrified Garden
A humorous film which follows the fate of an art dealer seeking an art collection in far-flung Siberia. During his long journey he gets to know about the life and changes in this region after the fall of the Soviet Union. The film stars Jerome Koenig and Hanna Schygulla.