Identity Kills
24-year-old Karen returns home after a period spent in a psychiatric clinic and tries to live a normal life. Her partner Ben, who isn´t the least interested in Karen´s problems, has in the meantime brought home his former girlfriend. Disgusted and humiliated, Karen decides to take her life into her own hands. She tries to get work in a small factory producing cutlery and kitchenware. To her surprise, Ben starts taking an interest in her again and they even get married. Karen´s new-found happiness, however, does not last long, since Ben is soon his coarse and egotistical self once again. After a chance meeting, Karen decides to do something reckless: to become an entirely different person. In order to attain her goal, she assumes the identity of an ambitious young girl named Fanny who finds a job in a Caribbean hotel advertised in the small ads. The real Fanny has no idea what is going on… The film was made without a screenplay and adopts documentary film approaches; the actors aren´t just performing before the camera but are co-authors of the story and were not given the opportunity to try out the scenes beforehand. The filming method employed precluded the chance of funding from film or television companies.