Doo Wop
Doo Wop tells the story of Ziggy, a young music producer and dreamer, who has problems with love, friendship, money and music. One of the best Paris films since Godard´s Breathless, with Michael Fitoussi (Ziggi) as a contemporary version of Jean Paul Belmondo, and the city of Paris as the second protagonist.