Alone
Maria, a seemingly respectable girl, hides beneath her icy exterior wild, self-destructive feelings. A borderline personality in psychiatric terms, unable to establish any boundaries, she succumbs to drugs, alcohol and sex. An intense portrait of a lonely, lost soul superbly played by Lavinia Wilson.