The Big Red One: The Reconstruction
This gripping tale of an American army sergeant and his four charges, who travel across the European battlefields of the Second World War, was returned some of its original missing footage 25 years after its premiere; thus we now have the reconstruction of a cult war film, with legendary tough guy Lee Marvin in the role of a lifetime.