Girls and Cars
Four woodcutters, Josef, Josef, Josef and Josef leave Europe for a brighter future in Canada. Searching for the fifth Joseph, they meet up with a pin-up girl, twin strippers, a car saleswoman, a taxi driver and loads of beautiful cars.