Here We Are
After spending 40 years in the Kazakh village of Balgarka, the Krnáč family decides to return home to Slovakia. Jaro Vojtek’s documentary depicts a wretched three-year sojourn undertaken by 40-year-old Dimitri and his loved ones through the bleak economic realities of Slovakia.