God's Stone Quarry (One Year in North Bohemia)
A documentary film about life in a deformed part of the world and about the quest for happiness within it. The film is a mirror of Rychlík´s earlier film One Year, a testimony about people from the region of Hornacko, settled for hundreds of years on the Moravian-Slovak border.