Rules of the Game - Delimitation of Space
The project “Rules of the Game” developed spontaneously into a series of institutional portraits. The first part, Delimitation of Space, unfolds during the preparations two years ago for the NATO summit in Prague, and during the event itself. It examines the special nature of organisations of this type, where every detail is planned and, essentially, completed in advance - including the results.