The Violin Knight
This playful and highly authentic portrait of young Romany violin virtuoso Marek Balog, to a backdrop of wild rhythms from a gipsy orchestra and poignant violin solos, offers an extremely unconventional, yet all the more valuable insight into the Romany mentality and way of thinking.