One of the sequels in the series by threesome Pojar – Urban – Štěpánek about two bears who meet near Kolín. It’s also one of those where, apart from the bears, there’s always some opponent round the corner, who provokes their curiosity and encourages them into various curious activities. It’s pure joy to watch, as, in this case, the bears expose a fake canine virtuoso on the violin.