During another of his creative jaunts to Canada, Pojar takes the theme “the blindness of the powerful” quite literally, thus the narrative mischievously focuses on an “important” dignitary, a doctor who tries out a pair of correcting glasses, and is unwilling even then to see things in their proper light...