The Word of the Cats
One of three touching and inventive little films about two naughty kittens and the artist who looks after them. Combining a live actor and two-dimensional graphics, Pojar created a double visual perspective which, with poetic hyperbole, illustrates the difference between an adult’s and child’s view of the world.