Happy New Life
The film is set in the present, in an unidentified Hungarian town. The young Romany Attila was brought up in a children’s home and, having come of age, is completely unprepared for life in the outside world. On his own initiative, he is given access to information about his family. Award for Best Debut and Best Music (Hungarian Film Week 2007).