Texas
A group of friends around the age of thirty dream of finding the right partner, a worthwhile job, success in life – they all sense it and they’re frustrated because they all lack one or other of these “essential items”. They see themselves as lonesome Texas cowboys, except that, instead of riding horses, they drive around in cars.