MB 26
In her Bachelor degree project, Jitka Rudolfová hints at ambitions to film “Daisies for the year 2006”. One day in the life of two girlfriends, full of coincidences and chaos – a critical double portrait of the passive and restless part of her generation, people who don’t know that they’re the result of their own decision-making.