Artel
A classic of Russian documentary film, Sergei Loznitsa uses 35 mm black-and-white film to follow the exertions of four young men. Under harsh natural conditions, with the aid of fishing nets and a chain saw, they try to rip from the frozen depths of nature something which will provide them with a livelihood.