Cinema Gallery / 2007 / 360° / Czech Republic 2006
The observation of movement captured in reality, but there’s a suspicion that this might be a broader metaphor. Outdoor ornamental choreography for a tour bus.
The observation of movement captured in reality, but there’s a suspicion that this might be a broader metaphor. Outdoor ornamental choreography for a tour bus. The film is presented as part of the series Loyal Guard: New Czech Videoart.