Shall We Kiss
Émilie meets the congenial Gabriel while on a brief business trip in Nantes. They spend a lovely evening together, but neither of them want a commitment as they both know that even a mere kiss is almost never without consequences. A charming romantic comedy that confirms director Emmanuel Mouret’s reputation as “the French Woody Allen”.