A blonde woman is getting ready to go out to have some fun but, every time she opens the front door, she realises that she’s not dressed appropriately and goes back in to get changed yet again… A black-humoured animated anecdote using a special technique which ponders the fact that life is as unpredictable as the weather.
A blonde woman is getting ready to go out to have some fun but, every time she opens the front door, she realises that she’s not dressed appropriately and so she keeps going back in to get changed… A black-humoured animated anecdote which shows that life is as unpredictable as the weather. The piece was modified on computer where the blurred animation effect was achieved using only eight drawings a second.