On the Sunny Side of the Alps
Two typical Slovenian families live in idyllic harmony, until one of them buys a new car… This purchase makes the neighbour and his family uneasy, but they overcome their envy and instead feast their eyes on their country’s beautiful landscape. An original response to events in Slovenian society, founded on a simple idea.