Sigur Rós: Heima
Unannounced open-air concerts in both urban and rural environments – this was how impressionistic Icelandic post-rockers Sigur Rós greeted their homeland (heima) after returning from a world tour. An inventive, visually beautiful music documentary about the presence of home, history and tradition in contemporary Icelandic culture.