Heroes, Wings Are Not Necessary to Fly
Pascal Kleiman was born without arms, and is one of today’s most sought-after disc jockeys in spite of it. Ángel Loza tells the amazing life story of a man who succeeded in fulfilling his dreams in defiance of a restrictive handicap. The film, which features a brilliant musical accompaniment, is also narrated in part by Kleiman’s friends and colleagues, Laurent Garnier and Rob.