Serbian director Lungulov’s laid-back character study contrasts the adventures of an enterprising young Belgrade native in New York with the discoveries of an aging down-and-out New Yorker in Belgrade, its mordant Eastern European humor tempered by a gentler sense of postwar absurdity.