RAPublic
Orion, James Cole, and Hugo Toxxx on stage and, mainly, off it. Three top Czech rappers, ten songs, ten live and spontaneous film situations. The first feature-length movie devoted to the domestic hip-hop scene took Best Documentary at the Finále Plzeň festival of Czech films.