The Long Way Home
It’s late at night in one of Bucharest’s ill-famed neighborhoods. Diana is waiting for the last bus. But there are no more buses and she doesn’t have enough money to take a cab. So she decides to head home on foot. But the journey turns out to be more than just a regular walk.