Dead Snow
A group of medical students is getting ready to relax at a remote mountain cabin, and it looks as if this will just be another run-of-the-mill teenage slasher movie. Then all of a sudden we are hit with... This humorous and spine-tingling zombie movie was a favorite at Sundance.