Will Not Stop There
War veteran Martin happens to see the beautiful Desa in a porn version of Little Red Riding Hood. Through the Romany Djuro he makes the girl’s acquaintance and buys her from her pimp. The deeply traumatised girl can’t understand that this isn’t just another man who wants to take advantage of her. It later turns out that both protagonists have something in their past which comes back to haunt them, even now the war has ended... Experienced director Vinko Brešan has come up with a tragicomic story of love in a world where it seems all human values are put up for sale or destined for cynical destruction.